Forums des assistantes maternelles et des parents employeurs
Vous n'êtes pas identifié(e).
- Contributions : Récentes | Sans réponse
Annonce
Pour vous reconnecter, vous devez réinitialiser votre mot de passe.
Pour cela :
- Etape 1: Cliquez sur ce lien de deconnexion
- Etape 2: Cliquez sur ce lien, pour réinitialiser votre mot de passe.
- Etape 3: Sur l'email reçu, cliquez sur le lien pour activer le nouveau mot de passe reçu.
- Etape 4: Voila la connexion se fera maintenant normalement avec le nouveau mot de passe (hésitez pas à le changer une fois connecté)
- Aide:
- Tuto pas à pas chg mot de passe ==> ici
- Index Alphabétique questions/réponses ==> ici
#1 28-08-2008 14:41:53
Ch'tite blague de che Nord !! L'Ecole....
Nénesse !
Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I n'avot' pas l'air contin l'Zeph ! ! !
- Ouais p'pa ! ! !
- Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui s'passe ?
- Mais pap..
- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
- Papa ch .
- Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe?
Té fais eune collection d'zéros ? ?
- Pap..
- Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! !
- Papa ch'est..
- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis :
- N'apprend pas ses leçons !
- Fait l'imbécile en classe ! ! !
- Se prend pour la malice incarnée.
- Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !
Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourireut' paufe mèr' ? ? ?
ch'est l'cerisse sur eul Macdo : Va être renvoyé de l'école !
Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ? ?
- Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'l'artrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman!!!
Ciao !!!
Bisous Mes ami(e)s ♥
♥Maman de 3 enfants(15 ,10&8ans ) et nounou de 4loupiots!
28-08-2008 14:41:53
#4 28-08-2008 16:16:25
Re : Ch'tite blague de che Nord !! L'Ecole....
contacter.un.moderateur@gmail.com
▲ INDEX ALPHABETIQUE ▲
La Bienveillance est une Qualité et non un Concept
28-08-2008 16:16:25
#11 24-09-2008 18:14:49
en voilà une autre;
"Carvin, petite ville du Pas de Calais... Un soir au dîner, la petite demande à son père :
- Papa, pourquoi qu't'éto toudi tout rouch ?
- Ben tu vô m'file, chéto l'été, et in mobylette tu prin des coups ed'soléle et t'pio elle devient toute rouch.
La fillette opine du chef mais ne paraît pas totalement convaincue.
- Mais pôpô, in hiver aussi t'es tout rouch...
- Ben oui m'file, in hiver y faiso frô. Su'mobylette, le frô et ch'vitesse cha t'faiso in' pio toute rouch avec...
Alors la mère, excédée, saisit la bouteille de 5 étoiles et la tend à sa fille. - Tiens, passe el'mobylette à tin pèèère !"
no coment
#12 24-09-2008 20:01:31
bonjour, excellent suis eun' ch'tmi expatriée .... je me suis bien éclatée à lire ces histoires. allez té pe cor nous en ardir eun ote !!!! ché ben trop drole
Maman d'une princesse et Ass-Mat d'une deuxième princesse et ... après on verra !!!!!!
#13 24-09-2008 20:51:00
Aller,à la demande de leazouzou ;
Un mec, à la tronche amochée, rencontre un copain à lui...
- Qu'o qui t'arrive à tyzote, te n'a eune ***** toute abimée !
- Ch'est m'femme qui m'avot mis eun coup d'gigot congelé dans m'*****... Ch'étot hier, m'femme elle étot lô en minijupe, et elle s'pinche dans l'congélateur pour prinde quequecosse. Alors myzote ch'sais pô c'qui m'ô pris, j'onno pô pu résister et vlà ti pô que j'l'********... Elle ***, elle **** comme une vaque, alors myzote j'continuô toudis eud plus belle. Et pis elle attrape eun gigot congelé et vlà ti pô que cteu folle dingue là, elle m'colle un coup sur m'*** avec.
- Bah brun alors, elle aime pô l'**** t'femme ?
- Si mais pô à Auchan...
#14 24-09-2008 20:58:08
merciiiiiiiiiiii shummi, leazouzou et'dit vraimin in grand merchi , c'éto bin et'nistoir a ti
J'ai été dans mon pas de calais chéri !!!!! grâce à toi
allez àla vevoyure !!!!
Maman d'une princesse et Ass-Mat d'une deuxième princesse et ... après on verra !!!!!!
#16 26-09-2008 01:01:39
bonsoir, t'eun noré po eune chti derniére pour euch WE qu'on rigole un tio peu. Te sro belote Merci HEIN !!!!!MDR
Et comme le dit un certain D..Y B..N "il est vrai que quand on arrive dans le Nord on pleure, mais quand on repart on pleure aussi !!!" car les gens y sont conviviont et "nous d'in l'nord on fait la fête et on rigole... tro lala tro lala après je sais plus !!!!
#18 15-10-2009 11:09:35
- ciboulette51
- Membre
- Site Web
je ris tellement, que si ça continue je vais devoir aller chercher " l'wassing !!!"
là où on s'aime, il ne fait jamais nuit
#19 15-10-2009 14:16:53
- poulette39
- Membre
- Lieu : a la campagne
- Site Web
avec l'accent , génial
#20 15-10-2009 14:18:35
- ciboulette51
- Membre
- Site Web
un peu d'là bas not'tiote
là où on s'aime, il ne fait jamais nuit